måndag 3 november 2008

Alla runt-om-kring-mig

Jag är i mitt rätta element. Runt omkring mig har jag massor av begåvade och roliga personer som kommer ta Kolla! vidare i sin utveckling. Vi har målsättningsgruppen som består av Lars Fuhre, Elisabeth Björkbom, Robin Franzen, Lennart Eng, Inga Sundell, Lisa Boström och jag. Vi har alla diskuterat vad Kolla! har varit och skall komma att bli. Det har varit enormt givande diskussioner och jag hoppas att steg för steg jobba mot dessa nya tankar och idéer. Min förhoppning är att kunna överraska er på Kolla! dagen 2009.

Som om inte det räckte med bra folk. Jag har dessutom Kolla! gruppen med Dan Berglund, Sara Teleman, Jonas Banker, Clara von Zweigberk och Lisa Boström. Vi håller för fullt på att utforma Kolla! dagen som kommer äga rum i april 2009. Vi tittar även på förslag till jurymedelmmar för grafisk design, illustration och skärmbaserat (som kategorin heter idag).

Inga kommentarer: